צרבת עוצמתית? – בעזרת דיקור סיני לצרבת, תהנו מחיים איכותיים יותר.

תבערת צרבת משתוללת בתוככם? – אנחנו כאן בשביל לכבות אותה – צרו קשר ומומחה מטעמנו ייצור איתכם קשר.

עם הצרבות אפשר לחיות זמן מה, עד לרגע השבירה – הרגע בו אנחנו מבינים שאנחנו לא רוצים שהדבר הזה יהיה חלק מחיינו.
בשלב הראשון נעשה שינויים בסיסיים באורח החיים במטרה להשיג 'הסכם שלום' פנימי בינינו לבין הצרבות. אצל חלק גדול מהאנשים זה יעבוד, אבל אצל חלק אחר ממש לא.
ואז אופציות הטיפול הן, קבלת תרופות קונבנציונליות עם כל חסרונותיהן, או לבחור דווקא בדיקור הסיני, שהוא טיפול יעיל, טבעי ובריא.
עוד על דיקור סיני לצרבת, תקראו בשורות הבאות.

דיקור סיני לצרבת

תוכן עניינים

טיפה רקע על צרבת – בקצרה.

צרבת נגרמת כאשר תכולת הקיבה הכוללת מיצי עיכול חומציים עולה לוושט. תופעה זו מתאפשרת כאשר השריר-שסתום ששוכן בין הקיבה לוושט, ויעודו הוא למנוע זליגת תכולת הקיבה לוושט, מתרשל בתפקידו.

מיצי העיכול החומציים צורבים את רירית הוושט ופוגעים בה. ואז אנחנו חווים את תסמיני הצרבת הכוללים: תחושת שריפה בחזה ובגרון, טעם מר בפה, צרידות, שיעולים, כאבים ועוד.

צרבת חמורה נובעת בדרך כלל בעקבות הרגלי תזונה לקויים, שגורמים לקיבה לייצר עודף חומצות. ולכן הפגיעה ברירית הוושט הופכת לקשה, משמעותית וכואבת יותר.

צרבת אמנם לא נחשבת לבעיה בריאותית מסוכנת. אבל חשוב לדעת שצרבת כרונית שלא מטופלת, יכולה לגרום לסיבוכים ובעיות חמורות בוושט, כשהחמורה ביניהן הוא סרטן הוושט.

יש הרבה דרכים לטפל בצרבת, אבל יותר ויותר אנשים מעדיפים את הדיקור הסיני לטיפול בצרבת שלהם.

 

מה היתרון של דיקור סיני לצרבת על פני התרופות הקונבנציונליות?

אין חולק על כך שהתרופות הקונבנציונליות לצרבת הן יעילות מאוד. אבל יחד עם זאת, כמו רוב התרופות הן טומנות בחובן תופעות לוואי מסוימות שעשויות להופיע אצל מי שצורך אותן. מומחים אף טוענים ששימוש בתרופות המקובלות לטיפול בצרבת לאורך שנים רבות, עשוי לגרום לפגיעה כזו או אחרת במערכת העיכול.

ופה היתרון הגדול של דיקור הסיני לצרבת. הטיפול בצרבת באמצעות דיקור סיני הוא טבעי לחלוטין, נטול תופעות לוואי, ולא פוגע במערכת העיכול. זו הסיבה שיותר ויותר אנשים במדינות המערב מעדיפים את הטיפול הסיני העתיק והמוכח, על פני הטיפול התרופתי.

 

כיצד פועל דיקור סיני לצרבת?

דיקור סיני היא טכניקת רפואה סינית מסורתית לטיפול במצבים רבים ושונים, כולל צרבת. בעבר שימש הדיקור רק בסין, אך היום הדיקור הסיני הפך לטיפול מקובל ופופולארי מאוד בכל מדינות המערב. גם אצלנו בישראל, כל קופות החולים מכירים בדיקור סיני כשיטת טיפול מעולה לשלל בעיות, ובפרט לצרבת.

דיקור סיני מבוסס על הרעיון שיש מרידיאנים (מעין מסלולים או כבישים) בגוף. המרידיאנים הללו נושאים אנרגיה, או איך שהסינים מכנים את זה "צ'י" לכל חלקי הגוף. כאשר ערוצים אלה חסומים, עשויים לחוות כאב באותו אתר אליו האנרגיות לא מצליחות להגיע. הסינים מאמינים כי דיקור סיני משחרר את חסימת הערוצים הללו ומחזיר את האיזון לגוף על ידי החדרת מחטים דקות בנקודות ספציפיות בגוף.

על מנת שדיקור סיני יטפל ביעילות בצרבת, הוא חייב להיעשות באזורים ספציפיים ברגל, בחזה, בשורש כף היד ועוד, המתכתבים עם מערכת העיכול ומטפלים ספציפית בבעיית הצרבת.

הדיקור הסיני יחזק את אותו שריר-שסתום שמצוי בין הוושט לקיבה, וכך יימנע המשך כניסת תכולת הקיבה לוושט, מה שיעצור את הצרבות.

 

כמה זמן לוקח לדיקור הסיני לצרבת לעבוד, והאם זה כואב?

תחילה יבקש המטפל לשמוע מהמטופל על הצרבות מהן הוא סובל. המטרה היא להבין את רוחב ועוצמת הבעיה. כמו כן יבקש המטפל להבין יותר על הרגלי התזונה ואורחות חייו של המטופל, כדי להבין מה הם הגורמים לצרבות שלו.

לאחר שהמטפל ישלים את האבחון שלו, הוא יכין תוכנית פעולה מותאמת אישית כיצד לטפל בבעיה. כמות הטיפולים הדרושה תשתנה ממקרה למקרה, בהתאם לחומרת הבעיה. כל טיפול ימשך כחצי שעה פחות או יותר, בטיפול אצל ילדים הטיפול לא יעלה בדרך כלל על רבע שעה.

על אף שהטיפול כרוך בנעיצת מחטים בגוף, זה לא גורם לכאב (מלבד תחושת דקירה קלה לפעמים) המחטים דקות ונקיות מאוד, ולכן הן לא גורמות לכאב.

 

האם ניתן לטפל בצרבות בעת ההיריון בדיקור סיני לצרבת?

כידוע בתקופת ההיריון סובלות נשים יותר מצרבות, ביחס לשאר האוכלוסייה. ודיקור סיני בצרבת הוא טיפול בהחלט בטוח ויעיל גם לנשים הריוניות.

דיקור סיני בזמן ההיריון לא יעזור לנשים רק לצרבות אלא לעוד שלל בעיות איתן הן מתמודדות בתקופת ההיריון. כך שזה לא רק אפשרי, אלא אפילו מומלץ.

אז אם אתם מתמודדים עם צרבות קשות, תשימו לזה סוף אחת ולתמיד, באמצעות דיקור סיני לצרבת.

 

לסיכום:

  • דיקור סיני לצרבת הוא טיפול מאוד יעיל ואפקטיבי לצרבת.
  • בניגוד לתרופות הקונבנציונאליות, הטיפול בדיקור סיני הוא נטול תופעות לוואי, ולא גורם לנזקים למערכת העיכול.
  • הטיפול מומלץ לכל אחד בכל גיל, וזה כולל גם נשים הריוניות שמתמודדות עם צרבות קשות.

שאלות נוספות

דיקור סיני עשוי בהחלט לפתור מצבים אקוטיים וכרוניים של צרבות.
מדובר בטיפול שלא כואב בכלל. שווה להתגבר על הפחד ולהיפטר מהצרבות במהירות.
ליאור וויצמן
ליאור וויצמן

כמי שערך מחקר מקצועי מקיף מאוד על הצרבות ודרכי הטיפול הטובות ביותר בהן, אני שמח לחלוק ולשתף את כל הידע העצום שרכשתי על הצרבות עם כמה שיותר אנשים, על מנת לסייע להם עם הצרבות שלהם,
ההכרות שלי עם כלל דרכי ההתמודדות עם צרבת, ועם כל סוגי הצרבת, מקנה לי את היכולת והזכות לסייע למטופלים רבים לקבל את הטיפול המתאים ביותר בעבורם. מידי יום אני מכוון הרבה סובלי צרבת, לטיפול הנכון להם, והסיפוק כולו שלי.

מתקוממים נגד הצרבות, מטפלים בהן מהשורש, וחוזרים לחיות כמו פעם!

ליעוץ עם מומחה השאירו פרטים
פוסטים אחרונים

מתקוממים נגד הצרבות, מטפלים בהן מהשורש, וחוזרים לחיות כמו פעם!

ליעוץ עם מומחה השאירו פרטים